vart har ni tagit vägen?

Jag ser ju att statistiken inte har försvunnit, det är ju fortfarande lika många besökare om dagen som det brukar vara. Ibland lite mer och ibland lite mindre.

Men vart har ni tagit vägen? Jag vet ju att många läser min blogg, till och med mina bekanta/vänner säger ju det till mig. Jag märker ju inte av er..

Så kommentera mer vafan! Skriv något ni vill att jag ska ta upp i bloggen, skriv vad ni tycker/tänker, skriv vafan som helst! Jag svarar alltid.

Kan till och med svara på anonyma, det vet ni. Brukar ju ge "svar på tal" eller som jag brukar kalla det när det inte är något grovt ämne.. "svar på kommentar".

SÅ KOMMENTERA! ni kan få en puss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback