uppe tidigt!

Godmorgon på er!


Internet stängdes av igår. Stackars pojkar som fick avbryta sitt spelande mitt uppe i en match, haha.. (rätt åt dom)..

Så jag hann inte skriva godnatt, men de flesta av er kanske redan låg och sov då..? Anyway! Somnade vid 4 igår, kunde inte sova.. låg bara och snackade med André om saker och ting och gick ut och rökte hela tiden, hehe.. Men tillslut somnade jag.

Vaknade nu vid kvart över 9 av mitt alarm, gjorde frukost och serverade vid sängen. Och nu sitter jag och bloggar och ska alldeles strax gå till bussen. Ska på ett möte ang min medicin på BUP halv elva, så vi hörs senare, för jag ska shoppa skor efter det sen!

Love Thess



Kommentarer
Postat av: Smarre

sv;Hehe Jag är ledig hela helgen typ?:D <3, så jag skulle gärna träffa dej i helgen! hehe ja jag och Konrad är tsm ;D hihih

2010-08-18 @ 10:23:25
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback