ta bort bdb?

Funderar starkt på att ta bort min bilddagbok.. Jag är nästan aldrig inne där, och när jag väl är där inne så kollar jag bara på andras bilder. Det är typ den enda anledningen till varför jag har den kvar.. För folk lägger upp texter och bilder som är intressanta att kolla/läsa om. Men jag vet inte.. känns så jävla B att fortfarande ha bdb när man är 16? Men det finns ju iofs folk som är 30 bast och har bdb, men de är väl typ ändå pervos..? haha.

Men vad tycker ni? Ha kvar eller inte?



Kommentarer
Postat av: Linus

Ta bort:P bdb är som ett par sura strumpor. Visst finns det folk som har det på sig ändå men det hade varit jäkligt mycket trevligare med ett par nya.

Blogg eller egen hemsida är det mer ungdomliga/vuxna och nya:)

2010-08-17 @ 21:32:10
URL: http://ingentingomallting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback