sorry för dålig update..!

Hej gullungar..!!

Jag jobbade mellan 9.30 och 13.30. Soft dag då det inte fanns så jätte mycket att göra förutom att plocka fram varor osv..

Gick hem och bytte om till ridkläder och packade med mjukisbyxorna i väskan. Fick skjuts av Pernilla till Bellas stall och mötte Bella och Jennie som kom med hennes häst Aron. Sen åkte pernilla och vi gjorde iordning Aron, hon visade honom på ridbanan och sen red jag lite. Passade inte alls mig, helt fel. Klickade inte, för stark i munnen osv.. Men men. För dyr var han också.

Men det var ändå kul att rida. :) Sen så skulle jag och Bella åka hem till henne och då fick vi skjuts ner, jag duschade och bytte om till mjukis och så käkade vi. Satt vid datorn, käkade, satt vid datorn, Bella visade låtar på gitarren osv och sjöng för mig. Hon är sjukt duktig!

Men vi hörs senare när jag kommit hem :) puss!

Kommentarer
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: ledsen för sent svar! tubklänningen är kvar :) nåra andra som är intresserade av den också:P kolalde frakten igår och den ligger på 24 kr så maila mig för att få mina kontouppgifter . [email protected]

2010-08-11 @ 10:14:03
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback