slutar skolan snart..

Gud vad trött jag äääär...

Vill träffa min pojkvän NU NU NU och sova lite, hehe..

Men jag hade iallafall engelska innan, efter matten. Sen hade vi datakunskap som slutar alldeles stax. Trevlig lärare vi har också, verkar skitbra faktiskt!

Snart börjar idrotten också, men den ska jag och Jossan inte vara med på om våran lärare går med på det. Vi ska antagligen bara bli uppropade och sen slippe vi lektionen eftersom ingen av oss har med sig idrottskläder. Blondiner ni vet..!

Så ska jag åka in till stan och möta upp Erica och följa med henne när hon piercar tungan. Jossan kanske följer med, men jag tror hon måste hem. Sen efter att jag träffat Erica så ska jag möta upp min pojkvän på stan och shoppa lite saker som behövs i skolan, ni vet block osv..? Har ju inte köpt sånt än.. Pennor och sånt har jag redan, eftersom att jag var busig och snodde en massa sån skit på högstadiet, haha!

Men vi hörs lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback