sitter på donken

Hej igen!


om min dag..
Imorse vaknade jag först av alarmet 5.30, men så upptäckte jag regnet ute, så jag tänkte att jag skulle skita i att platta håret. Så jag somnade om och gick upp 5.50 istället. Tog en dusch, klädde på mig och fixade mig snabbt, dock inte håret då. Käkade frukost och sen tog jag bussen till skolan.

Mötte Jossan vid bron strax innan åtta, och så började vi kl 8. Hade "klassens dag" då vi skulle på vandring och göra en massa uppgifter osv. Sen slutade vi den vandringen vid 10.20, då tog vi rast. Sen fick vi hämta ut våra datorer kl 11.50. Sen var det lunch och rast. Då satt jag och Jossan och pillade på våra nya datorer. (det var då jag skrev förra inlägget) och sen blev våran sista lekton inställd pga dubbelbokning, så jag slutade alltså 11.50. ;)

Då tog jossan och jag bussen till stan, hon åkte till sin pojkvän och jag tog bussen upp till A6 och mötte upp Nisse, Krille och min pojkvän. Så nu sitter vi på donken, killarna käkar och jag bloggar! ;)

Nisse bjuder på bilden


Älsklingen <3

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Inte detta avsnittet, vet inte vilket dom ska vara med i :D

Okej ;)

2010-08-25 @ 16:15:39
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

♥ ♥

2010-08-25 @ 17:03:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Ny gåta ute på bloggen

svara först och rätt och vinn en länkning,

alltså kolla bloggen nu !



kram , och lycka till :)

2010-08-25 @ 17:34:29
URL: http://rebeccahg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback