med älskling

Hemma igen efter en tripp på stan..!


Tog bussen in till stan efter att jag hade duschat och fixat mig, mötte upp Joanna vid june och så gick vi till stan och kollade runt lite i affärer, pratade en massa och sen gick vi till hamnkanalen och snackade om allt vi missat om varandra. Skitmysigt! Gick till Magnus jobb och hämtade pengar och gick till apoteket och köpte plåster eftersom att båda hade skoskav, haha! Sen gick vi till mackmakeriet och tog oss varsin baguette. :D Sen gick vi tillbaka till june och satt där ett tag fram tills min pojkvän kom, då åkte Joanna hem och jag och min pojkvän åkte hem till mig.

Har vart hemma i ungefär två timmar (?) Men vi käkade lite och sånt fram tills nu så..

Tack Joanna för en superhärlig dag och längtar redan till nästa gång vi ses! PUSS PÅ DIG MIN UNDERBARA VÄN! ♥

jag idag på bussen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback