mätt och belåten

Efter att ha proppat i mig två tallrikar med flingor till frukost så fick jag proppa i mig en portion spaghetti och köttfärssås.

Så nu är jag skiitmätt! Åt ju en hamburgare alldeles nyss också.. gosh, ingen mer mat för mig idag. Spricker snart! Iallafall, vi grillade hamburgare, korv osv. Sen gick vi ner till lekplatsen och hade 3-kamp. Jag förlorade.. :( Fast jag orkade inte fika så jag gick hem istället för att vara med i en timme till..

Nu blir det cigg! Sen ska jag läsa en massa blogginlägg osv. Ha lite söndags-vila för mig själv.. Vad ska ni göra ikväll?

food


folket


Jag gjorde mål på stefan liv! MOHAHA

Kommentarer
Postat av: Sabine

mmh grillat :)

2010-08-29 @ 18:36:11
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback