jobbat idag igen..

Hej på er sötisar..!


Jag ber så fruktansvärt hemskt mycket om ursäkt för att jag har uppdaterat dåligt igår och idag.. Men det är min blogg och jag har haft rätt fullt upp..

Iallafall..!

Imorse vaknade jag vid 9.30, gjorde mig iordning och stack till jobbet. Jobbade till halv fyra och så kom min pojkvän och så gick vi hem till mig. Har hyrt två filmer idag som vi strax ska sätta på och kolla på. :) Snabba cash och from paris with love.

Har inte sett den andra, så jag hoppas att den duger. Men som sagt, jag är inte särskilt kräsen när det gäller film heller så den duger säkert.

Hur har eran dag varit hittils?

http://maypel.files.wordpress.com/2010/04/from-paris-with-love-2010-john-travolta-och-jonathan-rhys-meyers.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback