i'm back!

Nu är jag hemma igen..!


Efter donken så gick jag, Jossan och Erica till H&M och shoppade loss! Sen drog vi till june för att Erica skulle köpa en piercing till tungan som hon ska pierca imorgon! ;) Sen växlade jag in lite pengar på forex, fick pengar av P&M och gick tillbaka till H&M och köpte en höstjacka. Sen tog vi bussen till norrahammar där Erica och Jossans pojkvän Emil bor.

Där satt vi bara och kollade på TV, gick till kiosken och köpte godis och sen satt vi och snackade gamla minnen i köket osv. Sen tog jag bussen hem och gosh fyfan vad pissenödig jag var (!!!!!)

Men det var iallafall n jävligt rolig dag, tack mina brudar! ♥

Jossan efter shoppingen :)


Shopping <3


Ericas kattunge leker tarzan


Emil, Jossan och efterblivna thess

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback