hemma ifrån mötet!

Hej igen!


Hemma igen på bymarken efter mötet + en snabbis på stan och A6. Mötet gick bra och jag fick två nya recept så jag har medicin så det räcker i 6månader. Sen vägdes jag och mättes också, har gått ner en jävla massa i vikt,  och växt på längden också! :D

Innan var jag 163,5cm lång och växlade mellan 54-60kg. Idag vägde jag 54,3kg och då har jag alltså gått ner 8,4kg på tre månader..!!  Men jag är rätt nöjd med min kropp som den är nu så jag får se till att stanna i vkten nu..

Sen efter mötet som bara tog ungefär 30-45min, så drog jag och André till stan, kollade först på DinSko, men hittade inte ett piss som passade så vi tog bussen upp til A6 och gick till skopunkten och då hittade jag tre par skor! Bl a ett par skor som jag ska ha på min kusins bröllop, kommer passa skitbra med min nya klänning som har beställts hem ifrån England! ;) Det ska vara 50tals tema på bröllopet så vi har fixat en skitsnygg röd/svart klänning och idag köpte jag ju skorna som passar till. Ni får se dom strax! 

Love thess



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback