hemma efter en spelning

Hej igen gullungar! Är hemma hos min pojkvän nu! :D


Jag och André tog bussen till june, mötte upp Ian och medans de skulle handla så träffade jag min bitch Mikiz. Skitlänge sen vi träffades ju! Så vi satt och snackade lite tills André och Ian kom tillbaka. Då gick vi till Time out och käkade hamburgare, skitgott!

Sen skulle vi ta bussen till torpa och då träffade jag Ida "Odessa" och så snackade vi lite, och tjejen har ju färgat håret rött! SKITSNYGGT! Lite sugen blev jag faktiskt.. eller jag kanske inte passar i rött hår..? ;) Iallafall.. Vi tog bussen till torpa och träffade Joppi. Gick till VIP och köpte energidricka och gick till torpaskolan och satte oss där och chillade. Sen kom Nisse och två av hans tjejkompisar vid namn Elin och Ebba. Skittrevliga tjejer faktiskt! Pratade väldigt mycket och i munn på varandra ibland, men det var bara kul, haha.

Sen skulle Nisse och Joppi dra åt ett håll och tjejerna åt ett annat. Så jag, André och Ian gick till june och mötte Marre + folk. Sen drog André och Ian hem till sitt och jag och Marre gick till tändsticksområdet där det var spelning. Först satt vi ute och chillade med lite folk, sen gick vi in och jag ångrar verkligen att jag inte hade öronproppar.. det var ingen särskilt bra spelning heller för den delen, men vad kan man förvänta sig när det var gratis inträde liksom..?

Så vi gick ut och då stötte vi på två skittrevliga tjejer vid namn Elvira och *shit, jag har glömt hennes namn..*
men skitsamma.. de var iallafall skittrevliga och roliga! Diggade deras udda stil också faktiskt. Så vi satt och snackade med dom och gick in till kulturhuset och snackade om bögar som håller på med tjejer och lesbiska som håller på med killar, jätte intressant samtalsämne egentligen, haha!

Sen drog vi ut igen när det hade slutat att regna, så satte vi oss och chillade med folk. Sen tröttnade jag och började gå mot min pojkväns hem, så gick han och mötte mig och så gick vi hem till honom. :)

Lite biler om min dag!

Inne på time out. Asbra ställe! Bättre än donken, haha..


jag var rå som rökte två cigg i taget..


Inne på spelningen som sög


Elvira och hennes polare (som jag glömt namnet på..)


Ida, Elvira och vattenpipan!


jag och vattenpipan, hehe..


Kommentarer
Postat av: Smarre

snor bilderna till min blogg :D

2010-08-21 @ 10:56:29
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback