håltimme @ caféterian

Hej igen sötisar!

Är det ens någon vaken vid den här tiden? Eller sitter ni kanske inte vid datorn?

Iallafall, jag gick upp vid 7 och hämtade min medicin som Magnus var så snäll att lämna med bilen. Sen åt jag en snabb frukost, fixade iordning mig, kysste pojkvännen hejdå och så gick jag och Ian till bussen.

När jag kom fram till skolan kvart över åtta så gick jag och Jossan direkt till lektionen, kom i rätt tid. Jag har blivit duktig när det gäller att passa tider! ;) Lektionen gick bara ut på att vi skulle presentera oss för våran lärare. Ta in lite information om själva kursen som vi ska gå och sen fick vi boken vi skulle ha i den kursen. Sen slutade vi! Alltså hade vi bara lektion i 20min..

Nu har vi håltimme till halv 11. Segt.. Men rätt soft att bara sitta i caféterian vid datorn.. ;)


Här har vi jossan, snodde bilden ifrån hennes bdb. rätt gammal bild..

Kommentarer
Postat av: Smarre

jag har inte fått en enda bok o;

2010-08-26 @ 15:13:58
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback