håller på med kvinnogöra..

Hej igen sötisar!


Sorry för inlägget innan, men jag är bara så äckligt förbannad. Men det ska inte gå ut över er som inte gjort något, så nu släpper vi det för tillfället!

Som jag skrev igår så var jag hemma hos älsklingen efter festen, jag sov också över hos honom och vi somnade tidigt för att vi båda var uttröttade efter dagen. Sen vaknade vi vid halv elva imorse av alarmet, låg och drog oss i hans sköna säng en stund och sen gick han upp och plockade fram frukost åt mig, min sötis! Så käkade vi frukost och sen följde han mig till bussen.

Under bussen hem så skrev jag ner alla mobilnr som jag har på mobilen i ett word dokument så jag vet vilka nummer jag ska lägga till och skicka mitt nya nummer till sen. Mycket smidigare att skriva över dom på datorn än att skriva för hand, tar en evighet..

När jag kom hem så käkade jag lunch med familjen, slängde in en tvätt i maskinen och nu ska jag sortera alla mina rena strumpor och trosor, så hörs lite senare, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback