göteborgresan i text + bilder!

I torsdags!

Så åkte jag, min pojkvän, min yngsta lillebror och mina föräldrar med bilen + husvagnen till Hönö som ligger i göteborgs skärgård. Vi ställde husvagnen på Pernillas kompis grannes uppfart. Sen kollade vi på ett avsnitt utav Angel och käkade kvällsmat, sen gick vi och la oss.

I bilen påväg till Hönö (jag och älsklingen)


(min lillebror)


(på färjan)


I fredags!

Så vaknade vi ungefär kl 9, jag och min lillebror väckte min pojkvän och så klädde vi på oss och gick in till huset och käkade frukost, gjorde oss iordning och så satte vi oss i bilen och stack in till göteborgs centrum. Vi blev avsläppta i Nordstan och så gick vi runt där och stor-shoppade! :P Ni får se allting i ett annat inlägg. Det var rätt mycket..! Sen skulle vi köpa dricka på 7-eleven så vi var tvungna att springa ut i spöregnet så vi blev dyblöta kan jag lova er.. så vi gick til Terminalen (t-centralen) och värmde oss/torkade lite.. Sen gick vi tillbaka till Nordstan. Sen ville min pojkvän köpa en klänning åt mig som han skulle bestämma och betala. Så vi letade överallt och hittade EN enda som bara fanns i en förliten storlek.. så vi sprang omkring i alla olika affärer och kollade om den fanns i större storlek.. Tillslut hittade vi en liknande som passade, dock var den liiite stor vid brösten men det var inte alls farligt. Sen åkte vi hem och kollade på Angel hela kvällen tills vi skulle sova.

Bilder ifrån lördagen! (jag när jag fixat färdigt mig)


(SHOPPING!) <3


(nordstan)


(älsklingen sätter på Angel)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback