göteborgresan i text + bilder x2!

I lördags!

Så vaknade vi ungefär halv 10. Nisse ringde och väckte oss.. haha! Så käkade vi frukost och bytte om. Gick till färjan, bytte till buss när vi var på fastlandet och så hoppade vi av vid terminalen (t-centralen) och gick till liseberg, käkade på donken först och sen gick vi in och köpte åkband osv. Mötte upp Nisse och Joppi och åkte olika karuseller osv. Sen kom det även två fucking jävla h*ror, så jag och min pojkvän började tjaffsa osv.. Men det löste sig när vi satt på färjan hem sen på kvällen. Men dagen blev inte sådär jääättelyckad, eller det var ju kul men kunde vart bättre. Ville fan bara slå in ansiktet på den jävla h*ran! Sen när vi skulle gå ifrån liseberg vid halv 10 tiden så gick vi vilse typ 1km, haha! Så Nisse och Joppi tog taxi till terminalen men jag var så förbannad att jag ville gå av mig all irritation så jag och min pojkvän gick i en jävligt raskt takt till terminalen som vi äntligen hittade med lite hjälp tillslut, och så tog vi bussen till färjan och sen när vi hoppade av färjan på Öckerö så hämtade Magnus upp oss med bilen och så åkte vi till Hönö och så somnade vi nästan direkt typ..

(älsklingen på färjan över till fastlandet)


(älsklingen gör Thess-pose på donken)


(haha..)


(liseberg!)


(my boys! Nisse, andré och Joppi)


(kanonen!)


(joppi och andré)


(jag åker uppskjutet..)


(kaniner!)


(joppi gillar inte att va med på kort..)


(blöta pojkar! HAHHA Nisse, Joppi och Tobbe)


I går!

Sov länge, käkade frukost, kollade på en massa Angel, åkte hem och fikade på vägen och stannade på Ica maxi och köpte chips och godis. Väl hemma så packade vi upp all packning och kollade på Angel tills vi somnade..

(jag och baby på ica maxi! HETA!)

Kommentarer
Postat av: Carro

Nice med liseberg. :P

2010-08-02 @ 20:45:50
URL: http://iamcarro.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är så fint på Liseberg. =)

2010-08-03 @ 09:16:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback