godmorgon..

Godmorgon på er!


Gårkvällen blev inte så lyckad.. fast den slutade bra iallafall.

Min pojkvän ringde och så blev det en massa missförstånd och tårar osv, jag mådde absolut inte bra och allt kändes meningslöst. Så bestämde vi att André skulle komma med nattbussen till mig så vi kunde prata öga mot öga, och när han kom 2.40 på natten så blev allting bra och så löstes allting. Så vi pratade lite, gick hem till mig och somnade i varandras famn.

Så vaknade vi idag tjugo i elva och gick ner och käkade frukost, sen gick vi ner till bussen och så vinkade jag honom hejdå. Men vi ska ses igen ikväll, för han ska sova över inatt igen. :)

Jag älskar dig André, du är allt för mig och jag blir helt vilsen och tom när du inte är i min närhet.. jag hoppas att du vet att du är mitt allt. <3


Kommentarer
Postat av: sofia

vsg o tack :D

2010-08-08 @ 12:04:42
URL: http://audry.blogg.se/
Postat av: sofia

vad händer idag då? :)

2010-08-08 @ 12:12:16
URL: http://audry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback