crazy pic

Hej sötnosar!


Som jag skrev innan så hade vi lunch, så gick jag och Jossan och käkade. Sen mötte vi upp min pojkvän vid bussen och så köpte han cigg och sen började min och Jossans lektion så jag sa hejdå till André. Sötnosen <3

Så började dagens tredje lektion, försäljning och service. Jobbade med en massa frågor som vi fick och jag blev klar under lektionen så jag slapp jobba hemma.. ;)

Slutade lektionen för ungefär tjugo min sedan, tog en cigg med Jossan och just nu sitter vi i caféterian och väntar på att dagens sista lektion ska börja, matte. Fast jag är osäker på om vi verkligen ska ha lektion, för vi skulle samlas utanför en sal och så skulle vi delas in i olika svårighetsgrupper.

Så vi får se vilken tid jag slutar, hörs senare iallafall, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback