blivit sjuk..

.. Seriöst, jag tror jag har drabbats av någon "gå upp tidigt och sköta mig på jobbet sjukdom"..


Men det är ju iofs bara bra, hehe..

Somnade vid ett igår, efter att ha busat omkring i huset och busat med min lillebror och hans polare, och myst lite med älsklingen. Sen vaknade vi nu kl 9 av mitt alarm och jag skulle gå upp och duscha, men jag ooooorkaaade inte så jag duschar efter jobbet istället. Finns ingen där som jag måste vara fin för heller så.

Men nu ska jag käka frukost och sen tralla ner till jobbet och säga hejdå till min pojkvän som tar bussen hem i samma veva. Så vi hörs när jag slutat (när det nu blir, det vet ingen) och då kommer det upp annonser till bloppisen! YEY :P

Kommentarer
Postat av: josefin (:

sv ; okejj :D

2010-08-05 @ 13:25:37
URL: http://josefinannaanderssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback