är vaken!

Godmorgon älsklingar!


Igårkväll somnade vi tidigare än vad jag gör när jag sover själv och ska till skolan.. Haha! Men jag är iallafall utvilad som sagt..

Jag och älsklingen gick upp vid halv nio imorse, och gjorde oss iordning. För vi ska alldeles strax åka på Andrés mammas och hennes nyas bröllopsfirande ute i bunn. Så vi ska alldeles strax åka.

Ni får se dagens outfit och sånt senare, för vi kommer antagligen stanna där till kvällen. Eller iallafall ett tag.. Så uppdateringen kommer inte bli världsbäst.

Men ha en bra dag! PUSS


Har på mig detta, fast med en massa smycken och ett par andra ballerina.


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Okej, vad mysigt! :D

Jag ska jobba och ta det lugnt :)

2010-08-28 @ 15:09:57
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback