är med andré & ian

Hej igen gullungar!


Slutade skolan vid tjugo över ett och då tog jag och Jossan bussen till stan och så bytte vi till olika bussar.

Jag tog bussen till min pojkvän och när jag är påväg upp till honom ifrån busshållplatsen så ser jag först Ian komma springandes och André kommer strax efter, de springer som fan och skriker. Jag trodde dom bråkade, ni vet syskonbråk. Men de skulle tydligen med bussen till stan. Så sa dom att den skulle gå NU, så jag följde med dom snabbt tillbaka till hållplatsen. Men så stod vi där i typ 10min så jag tror dom drev med mig..

Anyway.. vi tog bussen till östra och gick till donken och så käkade vi lite. (Vi gick dit främst för att jag ville på toa och att jag ville blogga, hihi. Donken har ju gratis trådlöst som man får använda)

Men nu ska jag, min pojkvän och Ian dra till torpa och träffa Nisse tror jag. Så vi hörs lite senare! PUSS

"Team donken" HAHA

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Haha ;D



Göra i helgen? :)

2010-08-26 @ 16:32:40
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback