you rock my world!

Jaha, jag har då konstaterat (egentligen för lääänge sedan) att jag inte kan kolla på filmer utan att gråta. Inte ens tecknade barnfilmer. Gråter alltid så fort något sorgset händer. Men jag vet inte om det är bra eller dåligt, haha. Lite pinsamt om man typ går på bio med hundra pers o alla skrattar medans man själv sitter och lipar. Menmen! HAHA! Jag har iallafall känslor ijämfört med dom som sitter med sina iskalla blickar.

Kollade iallafall på björnbröder och den är ju bara så sööt! =') Och min lillebror välte ner cdstället så alla skivor åkte ner på golvet, det var lite roligt. hihi. Nu ska jag iallafall planera en viktig sak med sita som förhoppningsvis kommer hända den 28 maj! Nyfikna? Klart ni är!

Kommentarer
Postat av: sabinah

svar; tack :D men jag skulle vilja ha några fina bilder på mig & picco. jag ska åka & tävla i helgen, men så fort jag har några bra bilder kan jag väl skicka dem till dig? :D så kan du fixa & snitsa i helgen medans jag tävlar i grevagården fre, lör & sön! :D låter det bra? jag saknar dig med!

2010-04-13 @ 20:40:50
URL: http://sabinahfransson.blogg.se/
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: aha okej :O men då lägger jag undan fyra stycken! Ja precis det är i Sthlm och jag bor där haha!

Visst kan du det, [email protected] :)

2010-04-13 @ 20:43:14
URL: http://stpid.blogg.se/
Postat av: PETRAH AKA SHORTY

svar: tusentack :) ha en fin kväll! kram

2010-04-13 @ 21:49:02
URL: http://shortys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback