update - kvällen

Nu har alla gäster åkt. Trist. Haha! Vi hade det jättemysigt! =) Skitkul faktiskt. Helt otroligt att jag var hemma en hel fredagskväll faktiskt! Duktigt tycker jag! Min kuzz johan som är lika gammal som mig hade satsat pengar på om jag skulle vara hemma eller inte men min andra mini kuzz, hehe.. Menmen, hemma var jag! Jag menar man fyller inte 40 varje år! ;) någon kväll i veckan måste man ju vara hemma. Och när man är sjuk räknas inte!

Iallafall Sita och alla kuzziner åkte vid kvart i tio ungefär sedan drog de vuxna hem alldeles nyss. Så nu är det bara familjen hemma. Eller ah, min äldsta lillebror är ute och ränner I STAN. Stora ölmstad city ni vet, inte en enda snutbil eller en enda alkoholpåverkad jävel här.. haha! Jag sitter iallafall och roar mig för snart kommer min pojkeven hit! =D snuttit.

Fullt ös! Ingen champagne ens, vad är det för 40års kalas egentligen?! Haha!


jaa, jag mår bra ser man.. kanske fick champagne iallafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback