tomt på schemat

Har ingen aning om vad jag ska göra eller något. Orkar inte ligga i sängen med datorn i knät heller längre, har fan gjort det i snart sju timmar i sträck.. Och min dator börjar cpa igen och måste startas om hela tiden och då får jag bara sneryck. =) Så nu ska jag stänga av datorn i någon timme och sätta på en film. Hoppas jag somnar i soffan, det är så jävla skönt när man är sjuk, Zznark..

Och nu är det ju verkligen vår ute! Kolla bara bilderna jag tog nyss. =)



hörs sen efter filmen, puss!

Kommentarer
Postat av: SARAH - You can't fix stupid

sv: Det ligger i gullmarsplan. Inte alls svårt att hitta! :) Hur många biljetter tror du att du kommer behöva så jag kan lägga undan dem;)

2010-04-13 @ 20:00:25
URL: http://stpid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback