på lovet hann jag..



Umgås med folk.
Jappjapp, jag har blivit en social jävel som inte kan leva utan mina vänner. Ringer dom varje dag och tjatar på dom tills dom orkar träffa mig. Man är ju ingenting utan vänner? eller hur? inte jag iallafall, =) fan va tomma dagarna skulle vara då nu när man tänker efter..


Sova borta hos kompisar.
Japp, jag har ju inte fått sova NÅGONSTANS sen den 22december. Så nu har jag gjort det också! Känner mig poppis.

Umgåts med familjen.
Ah, familjen är ju mitt liv. Så jag åt påskmiddag med allihopa. Tur att påsken bara är engång om året..


Skaffat pojkvän.
Tagit mitt förnuft till fånga och träffat "den rätta". Känns så iallafall. =) Tröttnat på singellivet och att ha såna där "en månads fjortisförhållanden" bara för att. Så nu! Har jag hittat min man.


Hittat en kille till Sita.
Ja det var ju förjävligt innan alltså! Jag hade pojkvän och inte hon. Försökte alltid hitta någon som hon gillade, men nejdå, aldrig dög något åt den perfektionisten.. Så jag pratade med min pojkvän, vi raggade upp hans "lillebror" och så fixade vi en träff med alla fyra. OCH SÅ WHOALA! Nu är det pågång ordentligt, och så vitt jag vet, så är alla nöjda och glada! ;)
Jag menar jag kan ju inte uträtta alla hennes behov?! kvinnan är ju omättlig.. HAHA.


Åkt vääldigt mycket bil.
Jag har blitt raggare med lössnus och keps på huvet och börjat åka bil som fan. Buss är ingenting för mig längre, bil skareva! Bra att jag snart ska börja övningsköra också. Ska kolla på nätet efter billiga bilar med, vad tror ni? En svensson volvo till den blonda bruden? =)
utsmyckning!


Gjort en massa saker jag inte ska skriva här!
Hade gärna berättat och skrytit lite och lekt cool. Men nu är det ju så att DET ÄR VUXNA SOM ÄR INBLANDADE I MITT LIV SOM INTE FÅR VETA SÅNT OM MIG. Får ju aldrig ha något "privatliv" eller "leva som en tonåring" phoof..

Lyckats hålla mig till tre cigg om dagen.
Japp nu är det så att jag håller på att sluta röka. Tycker inte om det längre.. (dock är det faktiskt sant) men att jag inte orkar ta tag i det ordentligt riktigt än.. fett jobbigt faktiskt.


Skaffat mig en helt nu stil.
Japp, jag har blivit raggare med lössnus som jag sa. HEHE. Tyckte inte om mitt blonda hår, min smala kropp, mitt fint sminkade ansikte eller något sånt. Nu är det bara snus, öl, bilar, kepsar och nakna brudar i huvudet på mig! NU KÖR VI PÅ STORT ISTÄLLET!



(och nu hoppas jag ju på fullaste allvar att ni INTE tror på allt jag skrivit i detta inlägg!!)
(mest till DE VUXNA som inte förstår ironi)

Kommentarer
Postat av: sofie

HAHAHAHAHAHA, THESS DU ÄR SJUK.

men det är sant, du är verkligen besatt av mig och andré har sagt till mig att jag ska prata om dig om dina tungrörelser.

men okej, jag kan bli besatt av dig med. bara du lovar att fortsätta vara raggare! <3 okej? supa, knulla , slåss är allt vi ska göra. inget annat. annars hejdå. jag bestämmer över dig, har alltid gjort och kommer alltid göra, ellerhur?:) jag är din boss.



jag är seriös som fan, eller inte.

du vet att jag älskar dig, och du är min syster nomather what! <3 jag är ingenting utan dig Thess, ingenting. förstår inte ens hur jag har klarat mig utan dig soulmate.

men du... jag bestämmer över dig :) glöm inte det. (iaf enligt alla andra, men låt dom tro vafaaaan dom vill! :)))))))

2010-04-12 @ 15:39:53
Postat av: Marre

OFTA DU BARA RÅKT 3 OM DAGEN(;

puss på dig

2010-04-12 @ 17:47:24
URL: http://absolutsmarre.blogg.se/
Postat av: thess

till marre;



snarare sagt tre i timmen ;) puss!

2010-04-12 @ 18:03:01
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: Anonym

ehehe thess du är lite ... hur säger man det med snällare ord? ... GALEN!

ihihihhiihihih

pusss!

jag hoppas mitt utegångsförbud slutar snart,

dåru!

2010-04-13 @ 12:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback