måste få ut lite känslor.

Tänker inte nämna några namn i detta inlägg, men jag måste fan skriva av mig. Känner att detta är det "enda sättet". Om någon undrar något sen, så får ni ringa/smsa mig eller ta det face to face eller något.

Alltså igår så snackade jag med en "killkompis" på sms. Han har tyckt om mig ett tag, och jag har väl inte direkt vart världens snällaste mot honom heller. Men jag har så jävla svårt med att förklara mina känslor för folk och jag hatar att såra folks känslor. Det är verkligen det värsta jag vet. Sen när jag väl förklarade för honom hur jag tyckte och hur jag ville ha det så blev han bara förbannad. Sånt orkar inte jag med. Visst jag var fittig som fan mot honom igår, men han kallade mig för en massa saker som inte ens är sant. Hatar sånt. Jag bad iallafall honom att lägga av och aldrig mer höra av sig. Han fortsatte iallafall att skriva och då slutade jag att svara. Orkade inte bråka med honom mer. Jag skiter iallafall i honom nu, han är falsk som säger en sak först och förklarar att han tänker ta livet av sig för att jag inte tycker om honom och sedan kallar mig för fjortisäckel, tönthora, alkolist osv osv. Pallar inte med sånt folk, dom kan bara ta sin skit och dra. Jag har ett bra liv och jag pallar inte må dåligt över att andra bara klankar ner på mig utan att dom ens har en aning om vafan dom snackar om. Han tror verkligen att han kommer må bättre av att han klankar ner mig och tänker slå ihjäl André. VA GLAD FÖR MIN SKULL ISTÄLLET. Förfan.

Sen vill jag också berätta att jag verkligen hatar när folk inte tror på vad någon säger. (detta gäller inte mig, men en väldigt nära vän) hon förklarade igår vad hon vart med om, och hennes pojkvän vägrade tro på henne för att det handlade om hans bästa vän. Sånt hatar jag. Såklart så litar man ju på sin vän, men han vet ju förfan vad han har gjort mot andra, och då tycker jag att han borde tro på sin flickvän. Åååååhh. Och nu vill hon flytta ifrån jönköping för allt detta jävla skitsnack. Fyfan. Det skulle faktiskt vara jävligt skönt, bara flytta och släppa kontakten med ALLA som det är fel på. Men det kan jag inte göra, jag har ett liv här och jag tänker inte fly. Ska ta tag i allt istället. Men jag förstår henne, eftersom att hon bara mår dåligt här ändå. Hoppas verkligen det löser sig iallafall, jag älskar dig och jag vet att du vet vem du är.

Kommentarer
Postat av: Josefine

det var jätte länge sen! :D men är glad att du gillar det! :D<3

2010-04-05 @ 13:26:54
URL: http://jossefinan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback