känslosam och trött

Jag lyssnar på deppmusik. Vet inte varför, men jag känner för det. Jag saknar min pojkvän trots att han sov här inatt och jag träffade honom imorse. Jag saknar min bästavän fast jag har vart med henne hela eftermiddagen och träffade henne för tre timmar sedan. Jag är trött och måste sova nu känner jag. Annars blir det bara att jag börjar gråta fast jag inte har en aning om varför, hatar verkligen att vara trött! Man orkar fan ingenting då.

Imorgon går mitt alarm igång kl 6.20. Jag börjar 8.00 med SO omprov. Sen har jag nationella matteprov igen, surt som fan. Men det är sånt man måste stå ut med!

jag i provrummet idag


GODNATT och hörs imorgon! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback