i'm home

Hejsan igen!

Sorry för lite dålig uppdatering idag.. men jag och sita blev hämtade av min pojkvän och Isac med bilen runt tre tiden och då drog vi till bankeryd och kollade på folk som åkte cross. Sen åkte vi till donken och lite sånt där. Åkte till torpa sedan och träffade folk. Sen åkte vi hem till mig och kollade på film. Mysigt! =) Åt lite med min familj och sådär, trevligt. Sen var dom tvungna att åka och jag fick inte följa med.. Sita åkte hem då med. Så nu är jag hemma själv med familjen igen. Ska väl lägga mig tidigt ikväll, vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.. Finns inte så mycket att göra här heller. =/

Trevlig och mysig dag iallafall! =D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback