i datasalen

Hejsan!

Kom till skolan ungefär vid halv nio. Kollade mitt bankkort om jag fått pengar, och yey! DET HADE JAG! Nu är jag inte fattig längre, hihi. Sen gick jag till skolan och köpte mig en baugette och dricka som frukost, satt och pluggade lite och när jag kände mig färdig så gick jag upp och gjorde SO provet. Som gick skitbra! Skönt att ha det ur vägen..! Sen gick jag och mötte upp Mikka och Sita och så gick vi till mattelektion tillsammans. Så vi sitter nu i datasalen och spelar chefren, som jag spelade varje mattelektion på behandlingshemmet, så jag är kung på det! ;)

Efter denna lektionen har vi engelska och sedan lunch. Skriver senare, eftersom att vi ska sitta i datasalen på engelskan också. Puss sålänge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback