hemma igen!

Hejsan sötnoisar!

Nu är jag hemma igen. Lite tidigare än vad jag tänkt mig, men det blir jättebra iallafall. Jag och sofie fixade oss som sagt och stack till torpa och fixade lite saker och träffade hennes pojkvän och hans kompisar. Sen ringde jag André och snackade med han i en och en halvtimme! Och sofie gav honom min address till min blogg, fett pinsamt. Men iallafall! HAHA! Sofie vet iallafall....... stack iallafall och åt på en pizzeria eller något och gick hem till Bark och sedan tog vi bussen till Kaxholmen där han bor och sedan tog jag bussen hem. Träffade en massa roligt folk på bussen hem och jag är duktig på att underhålla folk märker jag! Nu ska jag iallafall överföra en massa bilder som ni snart kommer att få se, puss sålänge.

I love my hair..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback