hemma igen!

Hejsan bloggen!

Nu är jag hemma..! Jag kom till skolan lite sent idag igen.. mitt alarm ringde inte som det skulle. Så jag missade musikprovet, men pratade med läraren så jag ska göra det samma tid och plats nästa tisdag! Det är ju mitt egna val om jag vill göra det eller inte, men jag vill helst få godkänt i musik eftersom att jag hade IG i höstas.. pga det provet. Så det ska jag göra nästa vecka iallafall. Sen hade jag spanska, lunch, idrott och NO. Skit soft dag faktiskt! Och solen sprack upp sen så det blev jättevarmt när jag slutade 15.15, skitskönt det med!

Iallafall, när jag slutade så tog jag bussen till jönköping och mötte upp min pojkvän snabbt bara, skulle fixa en sak. Sen skulle han iväg till A6 så jag tog bussen hem. Det var riktigt länge sedan jag var hemma såhär tidigt en vardag, faktiskt. Riktigt skönt! Och så är det UNDERBART väder ute så jag ska snart ta och gå ut och lägga mig på en filt i solen, mysigt och härligt! =)

moi imorse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback