hemma i öl-staden

Hej igen!

Sådär, nu är jag hemma igen typ.. haha. Drog till stan med bussen med Sita. Men hon skulle hem eftersom att hon inte pallade dra till jönköping eftersom olika andledningar. ;) Så jag mötte upp André själv och så tänkte jag dra med honom på stan men det var ju fan stängt, buhu. Så jag slösade upp mina pengar på donken istället, helt onödigt eftersom att jag inte ens orkade äta upp min jävla stora chokladmuffins.. Jaja! Sen tog vi bussen hem till mig. Kom alldeles precis hem och sitter just nu vid datorn och pojken min snackar i tele med sin kompis om någon bög som dom träffade på ullared, andré hade träffat honom på june.. dom låter verkligen upphetsade också. Mums. Haha!

bara för att joppi och andré gillar den där  bögen så får joppi stå för bilden.. haha han håller dock för ansiktet. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback