hemma från en dag på stan!

Hejsan på er alla igen!

Som jag skrev så åkte jag till stan och mötte upp en saknad Sofie. Vi satt utanför min skola ett tag och snackade med Mikaela som kom och joinade oss. Sen hade jag möte med skolan kl 16 och det gick faktiskt bra, lite tjatigt bara men ah. ;) Sen fick jag och Sofie skjuts till vätterstranden och så satt vi där och softade ett tag tills vi tog bussen till stan och på bussen träffade vi Emelie Thapper och hennes kompisar så vi joinade dom ett tag och satt på östra och chillade. Snackade skit och så vidare som tjejer är bra på, haha! Försökte förklara vart a6 låg för en kille som inte visste vägen och alla vi tjejer snurrade till det som fan och han blev helt förvirrad, haha, stackars snubbe.. Tog iallafall bussen hem sen och nu ska jag gå ner och äta. =) Bilder kommer snart från denna sköna dag!

Jag idag när sofie gick in på ett drop in solarie och pissade, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback