hemma efter en dag på stan!

Hej igen!

Jag åkte som sagt till stan, men jag var tvungen att först åka hem till latisen Sita eftersom att hon inte fixat klart sig. Så jag tog bussen hem till henne och satt och läste Frida tidningar medans hon fixade sig osv. Sen drog vi till stan så vi var där ungefär halv fem! Då shoppade vi en massa. Bilder på allt kommer. Kan säga att jag är lika fattig nu igen som jag var igår! ;) haha! Sen åt vi lite på donken, gick till june och chillade. Sen tog vi bussen hem till varsitt! =) Så nu ska jag snart gå ner och äta kyckling och ris. MUMS. Känner mig som en fet matvrak..

Men ni ska få se bilder innan jag äter!


jag i provrummet idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback