hej bloggen!

dsc06590 (MMS)

hej bloggen! förlåt för riktig dålig uppdatering.. igår kollade jag och andré klart på heja björn, åt grillat, kollade på skräckfilm och somnade sen. imorse vaknade vi lite sent så missade första bussen, andra missade vi också för att hans klocka på mobilen gick fel så vi missa bussen med två min.. kom iallafall till skolan kl tio och hade matte, engelska, lunch, idrott, svenska och NO. slutade för tjugo min sen och sitter just nu så bussen mot jönköping för att träffa andré och shoppa lite! blir sen att jag drar hem för att jag måste verkligen plugga på ett musikprov jag ska ha imon. sen måste jag sova eftersom att jag verkligen är dötrött idag.. men vi hörs senare när jag kommit hem, eller om jag mobilbloggar igen innan det. (ps, har en hemlighet som jag ska avslöja då också, ;)) PUSS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback