godmorgon världen.

Godmorgon och sorry för att jag inte uppdaterade mer igår.

Jag drog som sagt till Marre och så åkte vi direkt till A6 så jag fick gå runt där och vara nästan osminkad och med lockigt hår. =) Köpte ett linne som är skitsnyggt! (bild kommer) Sen åkte vi hem till Marre igen och fixade oss snabbt, åt lite och drog till stan. Satt vid resecentrum i typ en timme och sen kom André och då drog vi till huskvarna och tillbaka till jönköping. Åkte till torpa och satte oss på skolan där och hade jättekul verkligen. Sen kom Andrés kompisar och så spelade dom basket medans jag och Marre var sociala med folket. Sen kom det en massa killar som vi trodde kände André och dom men det gjorde dom tydligen inte. Efter det gick det inte sådär jättebra kan jag lova. Vi åkte till june igen för att Marre skulle träffa en killkompis och sedan fick jag och Marre skjuts hem. Somnade typ direkt kl elva eller något, haha.

Vaknade imorse kl 7 och kunde inte somna om, väckte marre efter ett tag och så drack vi typ en halvliter vatten/mjölk, tog en morgoncigg och sedan var vi pigga. Har bara luffat runt i mitt hus hela morgonen och snart ska Marre ta bussen hem så jag blir själv hemma med familjen. Ska äta påskmiddag typ kl halv två och sedan ska jag kanske till jönköping och träffa André en stund. Men ikväll blir det iallafall att vara hemma och ta det lugnt, behöver jag tycker jag själv faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback