datasalen i skolan

Hej igen!

Var helt död imorse, så jag gick inte upp förens 7.20 och bussen gick 7.52.. Så jag gick bara upp, klädde på mig, packade det jag skulle ha med mig till skolan och sminkade mig jättesnabbt, satte bara upp håret i en knut. Stack till bussen och kom till skolan ungefär 5min försent, men ändå. Hade syslöjd då jag blev helt klar med min munktröja som jag fick ta med mig hem! =) Sen hade jag matte då vi repeterade för nationella proven vi ska ha imorgon igen.. Sen nu har jag engelska då jag ska leta fakta och stödord om Miley Cyrus.

Efter detta har jag lunch och sen idrott då jag ska byta kläder och skor (har mjukisbyxor på mig nu.. kan jag ju inte gå runt med i stan sen?!)

SKRIVER SEN, PUSS.
(läraren har damp)


Miley är väldigt vacker! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback