död åt skolan

Nu är jag hemma från en jobbig dag.. eller inte så men iallafall. Som sagt så började jag klockan 10 med svenska, sen hade jag eget arbete då jag gjorde klart min matteläxa, sen lunch och sen eget arbete igen. Efter det så slutade jag och åkte till stan och träffade Kimo och Mathias en liten stund innan mitt socialmöte. Efter det så följde jag med familjen till A6 och köpte en sak som ni kommer få se snart. :D Sen följde jag med hem och nu sitter jag och gör ett berg av läxor, hjälp mig..



Kommentarer
Postat av: Linda

hade dig innan , me ndu kommenterar inte mer, vet inte om du läser heller

men visst kan lägga till dig

2009-09-02 @ 21:07:40
URL: http://honkallaslinda.blogg.se/
Postat av: marre

du har nästan glömt bort mig

vad hände?

2009-09-02 @ 22:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback