tråkigt tråkigt..

Nu har jag kollat klart på tvn med Pernilla och Magnus, så nu har jag ingenting att göra. Ska alldeles strax sova tror jag.. ska väl sitta lite vid datorn och kolla om det är någon rolig inne. Är iallafall jätte glad, vet inte riktigt varför men det kan ju bero på att jag fick hem paketet från nelly och att jag mår mycket bättre idag än vad jag gjort denna veckan. Kanske blir helt frisk till helgen? Får hoppas det iallafall! Orkar verkligen inte sitta inne i helgen också. Även fast jag antagligen kommer göra det iallafall, menmen. Får väl se vad som händer. =)

Hörs snart iallafall sötnosar!

omg vad jag blev sugen på choklad nu :O

Kommentarer
Postat av: bitte

mumms

2009-09-18 @ 23:45:46
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City

2009-09-18 @ 23:58:24
URL: http://hillsandcity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback