till jossan!

Angående den kommentaren om piercing i navlen. Jag piercade mig på tatoo art i stan, fast då låg den salongen vid den gamla biografen men nu är den ju flyttat till salongen. Jag tyckte dom var skitduktiga! Men det var ungefär ett och ett halvt år sedan så det var ju ett tag sen :p annars så kan du få ett nummer till en som piercar gratis. ;) (han som pierca min tunga..) han är också grym! Men det kanske är bäst att gå till en salong ändå, om du vill slösa 500kr? =) Förresten, ska du till gränna på lördag? pleeaase gumman jag saknar dig!


Kommentarer
Postat av: Juussaan ;D<3

1, världens finaste bild på mig ;D mumms ba ^^<3

jotack gärna :D palla 500 spänn :S Gränan på Lördag.. hmm.. KLART!! :D<333 saknar dig älsk :O<333

2009-09-23 @ 15:50:47
URL: http://jossefinan.blogg.se/
Postat av: sabina<3

jag vill också ha numret till honom:'oo velat ta piercing .. ah jätte länge : <



PUSS DIN BLOGG E JÄTTE BRA THESS<33

2009-09-23 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback