mobilblogg, 8 september

Godmorgon! Hur är det med er idag? :) jag mår lite bättre an igår, fick iallafall sova ut ordentligt inatt och det kändes som att det var precis det jag behövde. Hann inte blogga från datorn imorse så jag tänkte passa på att blogga från mobilen nu. Morgonen bestod bara av att duscha och göra sig iordning och åka med moppen till skolan. Väl där så fick jag prata med min lärare och sen kom jag 40min försent till min musiklektion. Men eftersom att det var giltig frånvaro så var det inga problem. Just nu sitter jag på musiklektionen och vet inte riktigt vad jag ska göra. Sitter och lyssnar på Bebbe när han spela blinka lilla stjärna på gitarr, haha. Slutar om tio min och sen är det spanska.. Ha det bäst så länge så hörs vi senare. :) puss!

Detta var jag imorse, fast kepsen fick stanna hemma.

Kommentarer
Postat av: jonas

släng den!!!

2009-09-08 @ 19:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback