i skolan!

Hejsan!

Nu sitter jag i skolan och har "SO lektion". Dagen har vart sådär idag eftersom jag har vart lite, sur.. Men det ordnade sig iallafall! Hade först matte då vi pluggade på provet vi ska ha imorgon, sen hade vi engelska och då gjorde vi ett gammalt nationelltprov och det gick skitdåligt för mig.. fick inte ens göra klart det så får fortsätta imorgon. Sen hade vi spanska och det var då som mitt humör gjorde en stor sväng. Hade spanskaprov och det gick inte sådär jätte bra, kanske därför jag var på dåligt humör också. Iallafall, sen hade vi lunch och efter det mådde jag bra och nu är jag glad igen! Nu har vi som sagt SO lektion men det enda vi gör är att hoppa runt och busa. Men nu måste jag logga ut för nu sa min lärare till mig.. pusshej och hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback