en tjurig thess..

hejsan!  förlåt för att jag inte har uppdaterat på ett tag, men jag har faktiskt tänkt att mobilblogga, men såklart så har ju min mobil lagt av, så nu är den historia, helt död. Blir att lämna in den imorgon och då ska jag fan få en ny. Men ändå så himla jippie att jag haft mobilen exakt en vecka och sen ska den börja fucka? Aja.. sony ericsson skit alltså. Bortsett från att jag är jävligt förbannad för det så är allt bara bra och idag efter skolan så har jag och Mikaela åkt till stan, ätit på donken och haft skitkul. Åkte sen till Huskvarna och sedan hem till henne, sen åkte vi ner till Huskvarna igen och träffade Degen och Skogiz nere vid mjölkafållan. Snackade med dom lite sen fick Mikaela köra min moppe hem till henne och sen sa vi hejdå och sen åkte jag hem till mig. Kom hem helt stelfrusen och allt, så det märks verkligen att hösten är påväg, eller redan har kommit.. usch, jag hade hellre velat ha sommar året runt. Men man kan inte få allt här i livet. Och eftersom att mobilen är fucked up så har jag inte heller några bilder från idag, eller alltså jag har tagit en massa med kort men dom kan jag såklart inte föra över till datorn.. så ja.


Haha, på tal om ingenting, shit vad polisbilar det har varit i Huskvarna på sistonde, varför?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback