22 september

Godmorgon sunshines! Är ni pigga och glada idag som jag? (not) jag är allt ifrån pigg iallafall. Vaknade vid sex av alarmet, stängde av det och vaknade av ett sms vid halv sju igen. Orkade verkligen ingenting så jag bara fixade mig snabbt och gick till bussen. Så nu sitter jag på bussen helt död av trötthet.. Börjar tjugo över åtta med musik så jag har tid att gå och köpa en cola så jag vaknar lite. Dagens planer är att gå i skolan och efter det så ska jag vara med Sita. Får se om hon kommer till skolan idag annars får jag åka till henne efter skolan. Men nu ska jag fortsätta att glo ut genom fönstret och hoppas på att skolan är bombhotad så att jag kan få åka hem och sova.. Puss och hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: ROLF

Godmorgon.ha en underbar tisdag.kram

2009-09-22 @ 07:36:03
URL: http://www.metrobloggen.se/ernst

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback