11 september

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade igår.. men som sagt så funkade inte min mobil och sen fanns det ingen dator. Iallafall, igår var det skola och så, sen åkte jag och Sita till A6 och lämnade in min mobil och den blev lagad, så nu har jag mobil igen! =) Sen åkte vi till stan och träffade Robin och Chris lite, sen tog vi tåget till nässjö, men det sket sig eftersom att han som vi skulle träffa inte kunde komma. Så det var bara att ta tåget tillbaka till jönköping och sedan ta moppen hem till Sita. Där så gjorde vi popcorn och kollade på film. När den var slut så åkte jag hem, då mådde jag inte alls bra, feber och massa. Så då gick jag och la mig. Fast det var inte precis den bästa natten i mitt liv alltså, vaknade hela tiden och fick hämta alvedon och dricka vatten. Sen när alarmet ringde vid halv sju så mådde jag verkligen skit, tänkte skita i skolan och allt. Så då somnade jag om och vaknade sedan vid tjugo över åtta, då mådde jag dock bättre så jag kollade mitt schema och skulle se vilken lektion jag skulle missa om jag åkte till skolan iallafall, då upptäckte jag att jag inte började fören kl 9.40. Så då tog jag en snabbdusch, gjorde mig iordning och åkte till skolan. Sen har det hänt ett antal massa skit här och så, men det tar jag inte upp här eftersom det är mycket privata saker. Men det ordnade sig tillslut iallafall, så det var ju skönt. Var riktigt orolig ett tag.. Men som sagt, det ordnade sig för mig och så. Just nu har jag NO lektion och sen ska jag ha en jätte lång SO lektion. Sen när jag slutar så ska jag ta moppen till stan och fixa en sak. Sen ska jag åka hem och snacka med mina föräldrar om det som hände i skolan idag. Senare ska jag ut och träffa massa med folk i Gränna. =) mobilbloggar senare, pusshej!

Lilla Tina, hon är söt hon =)

Kommentarer
Postat av: tina :@

DITT JÄVLA LAHTO, DEN ÄR GAMMAL :@ :(

2009-09-11 @ 13:13:58
URL: http://tinageorge.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback