thess tycker till!

Därför dissar jag alkohol:

1.
Man blir inte sig själv.
2. Man gör dumma saker, som man sedan ångrar.
3. Man gör saker man inte ens kommer ihåg.
4. Man blir orädd och gör saker man aldrig skulle göra annars.
5. Man säger saker man inte skulle sagt annars.
6. Man blir bakis. (BLIR DOCK ALDRIG JAG)
7. Det kostar alldeles för mycket pengar.
8. Förstör kroppen som in i helvete.
9. Det händer saker som verkligen inte skulle hänt annars.
10. SLUTA MED DET INNAN DET HÄNDER NÅGOT RIKTIGT ALLVARLIGT.

det tog en förbannat lång tid för mig att fatta, men igår fattade jag. Det som hände igår tog knäcken på mig. Jag ska sluta med det jag har hållt på med. SKITER I VAD FOLK SÄGER. DET ÄR MITT VAL VAD JAG GÖR MED MITT LIV. Och nu har jag bestämt, inte en droppe alkohol till mig mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback