svar på tal.. !



anonym:
är det kul på praon , vad får du göra? (:
har du praoat varje dag ? (:


jag svarar:
För det första, så undrar jag varför du är så intresserad av det? du har ju kommenterat en annan gång (HAR IP ADRESSEN) och frågat "vart praoar du?"
men visst jag svarar iallafall.
NEJ det är inte kul på min prao.
Jag får hacka grönsaker, rensa fisk osv, sånt man får göra i ett kök. Dock inte laga maten.
Nej jag var hemma i måndags, och i tisdags så var jag bara där en timme sen åkte jag "hem". Igår och idag var jag där dock.
Sådärja, är du nöjd nu?

OCH DU KAN JU FÖRFAN SKRIVA VEM DU ÄR. Och varför du är så jävla intresserad.


Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

tråkigt att du inte trivs där :/

nåja..hoppas allt är bra:)

2009-10-01 @ 15:27:23
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback