stackars mig..!

Eller egentligen får jag skylla mig själv.. Dricka på en torsdag och sedan åka till skolan på fredag. Dricka på fredagen och gå upp tidigt på lördagen och sedan dricka på lördagen med. DÅ blir man fuckad, som jag var igår. Omg, stackars Sita, Krantz och bebbe säger jag bara! Mer synd om dom än om mig.. ;) Bakis är jag dock inte, tackar gud för det! Blir aldrig bakis, men det är för att jag är bäst! Eller inte.. men något bra är det ju iallafall.

Dock är jag hungrig som en varg och känner mig inte fräsch någonstans så jag ska hoppa in i duschen snart. Ska bara äta först!! Hörs snart gullungar.

åååh gud, tänk att bara proppa i sig tio miljoner såna här just nu....... hungriiiig. MAAAT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback