snackar med..

Min bäbis Sita i telefon just nu. Vi pratade om livet, jobbiga saker och bra saker. Och nu pratar vi inte alls utan sitter bara och gör konstiga ljud i telefonen. Vi är verkligen speciella, hon och jag! =)

Minns första dagen som hon och jag var, vi fick en impuls och så sa sita "ahmen, du kan följa med mig till kim" så gjorde jag det. Så efter skolan så åkte jag, sita och Mikaela till stan och gick till H&M. Vi provade hattar och tog massa sjuka bilder i en utav speglarna där inne. Sedan så åkte Mikaela så då åkte jag och Sita till hennes kompis Kim som då hade en egen lägenhet lite utanför centrum. Så kom vi dit och så var det en massa folk där. Så satte vi oss på balkongen och körde burken tills våra händer var helt nedblodade. Senare på kvällen åkte vi hem till henne och så sov jag över hos henne eftersom att det var studiedag dagen efter. 10/3-09 var datumet då.

Jag älskar dig bästavän, föralltid du och jag! <3



Kommentarer
Postat av: Sita

jag älskar dig mer än mest min lilla Snuttis :')

föralltid vi, no matter what!<3

2009-10-26 @ 22:12:57
URL: http://thesswester.blogg.se/
Postat av: sofia

vad är burken för ett spel ? :)

verkar ganska coolt haha ;)

2009-10-27 @ 09:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback