nattinatti

Nu säger jag godnatt till er alla. Kommer dock inte sova än, eller jag kommer antagligen inte kunna sova alls inatt.. Men säger godnatt nu iallafall eftersom jag ska lägga mig i sängen för jag mår absolut inte bra nu. Hoppas ni får sova gott iallafall, puss!

alltså mikaela, jag vill fan tacka dig så jävla mycket. du stöttar mig hela tiden och finns alltid där. du lyssnar och hjälper, idag t.ex du var med mig hela tiden, släppte mig inte en sekund förutom när jag skulle hem. du får mig alltid att skratta med dina förbannade "skämt". det spelar ingen roll hur ledsen jag än är så får du mig alltid att må bättre. jag tackar dig för allt, du är underbar. en av dom bästa är du, och jag hoppas verkligen att du vet det. TACK MIKAELA ALPSOY! Jag älskar dig så mkt att det är obeskrivligt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela!

naaaw älskliiing så gulligt skrivet av dig blev helt glad inom mig att ngt iaf är positivt i ditt liv!

älskar dig otroligt mycket bäste vän och försöker bara göra mitt bästa för att du ska ha det så bra som möjligt med tanke på hur ditt liv har sätt ut:/...

hoppas bara att du inte tycker att jag är allt för jobbig och dum i huvudet när jag ger dig för hårda råd men gör det för din egna skull och för att jag vet att du kan må bättre utav det.

Maria Therese THESS Wester kära bästaste vän, älskar dig!<3

2009-10-14 @ 21:58:51
Postat av: Mikaela!

naaaw älskliiing så gulligt skrivet av dig blev helt glad inom mig att ngt iaf är positivt i ditt liv!

älskar dig otroligt mycket bäste vän och försöker bara göra mitt bästa för att du ska ha det så bra som möjligt med tanke på hur ditt liv har sätt ut:/...

hoppas bara att du inte tycker att jag är allt för jobbig och dum i huvudet när jag ger dig för hårda råd men gör det för din egna skull och för att jag vet att du kan må bättre utav det.

Maria Therese THESS Wester kära bästaste vän, älskar dig!<3

2009-10-14 @ 21:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback